Zobrazování objednávek

V této kapitole si ukážeme, jak a kde se bude objevovat objednávka zboží s možností dopravy prostřednictvím Uloženka po jejím dokončení.

Jednak ji uvidíme v administraci WordPressu a jednak na portále Uloženka.

Nejprve si tedy ukážeme, jak vypadá zobrazení ve WooCommerce v administraci a jaké jsou zde důležité údaje.

V prvním sloupci máme ikonu se stavem objednávky.

Ve sloupci označeném Objednávka je důležitý údaj a to číslo objednávky, pod kterým se nám také zobrazí v Uložence.

V dalších sloupcích vidíme některé z detailů objednávek, které si také můžeme zobrazit, včetně dalších,  kliknutím buď na číslo objednávky či na ikonu oka na pravé straně.

Podrobnější vysvětlení si zaslouží sloupec Uloženka, kde si můžete všimnout, že je text V pořádku. To znamená, že objednávka byla odeslána do systému Uloženka bez jakéhokoliv problému. V případě, že by se automatické odeslání z jakéhokoliv důvodu nezdařilo, v tomto sloupci by se objevilo Selhalo. Pokud tato situace nastane, zkontrolujte v detailu objednávky veškeré zadané údaje, případně opravte a odešlete ručně. Doporučujeme proto pravidelně kontrolovat objednávky zde ve WooCommerce.

Teď si ukážeme, jak se nám objednávka zobrazí na portále Uloženka. Přihlaste se a přejděte do záložky Zásilky.

Zde je evidentní, že číslo objednávky je stejné jako v administraci, náš příklad 609 A 610. Po kliknutí na tlačítko Detail na pravé straně se zobrazí podrobnosti objednávky včetně jejího čísla a jiných údajů, které jsou důležité pro sledování zásilky. 

 

 

Další pluginy pro WooCommerce od Toret